24 Kasım 2014 Pazartesi

Ben insanlara kiz erkek iyi kotu ayrimi yapmadan yardimci oluyorum yanlarinda oluyorum diye iyi niyetimi daima yargilayarak konustun bagirdin cagirdin kuftettin bana.. Sen insan degilsin dedin bende evet degilim dedim.. Ve sen bu gun kizlarla resim paylastin mutlusun. Mutlu olmana seviniyorum. Icim acidi nefes almak bir kez daha zor geldi Turgay. Bunlara takacak uzulecek biri degildim ben. Sadece uzuldum. Boluda o kizla bu yuzdegorusmeni kabul edememisken bunu yapmani bana kotu konusurken kendini diger kizlara acmani kaldiramiyorum. Takinti degil bu garkli dusuncelere sahip farkli biriyim bu yuzden hep acilarim yargilanmalarim. Aliskinim buna alisamadigim senin benden gidisini elimden birsey gelmeden caresizc izleyisim. En cok uzuldugum icimdeki kirilmalarin ailemin sevdiklerimin ve senin benim davranislarimin nedeniyle ikinci bir sansimiz olmayacak.. Sen de bende farkli insanlariz artik cunku cok kirildik kirildikca da degistik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder