22 Kasım 2014 Cumartesi

O kizla gorustun mu diye neden sordum biliyormusun Turgay. O kiz da benden degerliydi senin icin.. Tıp kı Bilgenur gibi Dilan gibi Busra gibi degerliydi.. Amam ben kufredecegin bagitip cagiracagin aglarken omuz vermek sarilmak yerine hala bagirmaya devam ettigin onemsiz biriydim. Sozde sevdigindim ama ben senin icin firildak utanmaz yuzsuzdum ve daha bir suru seydim. Ben seni Antalyaya davet ettigim de gelmedin ama o kiz icin Boluya gittin.. Haketmiyorsun beni bnu anladim ama sunu da bil benim sevmem icime kalbul etmem bir insani cok zordur icime kattigimi cikarmam ise herseydn daha zor.. Ben herkese kendimi kapatirken tanimalarina ozin vermezken senin bunu yapman tanimaya izin vermen yakti canimi.. Bu yuzden goz yaslarim acim cirpinislarim bu yuzden.. Sen anlama diger kizlarla mutlu ol..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder