10 Kasım 2014 Pazartesi

   Ben burda sen ceza alacaksin diye ağlarken sen gülüyorsun Turgay.. Ben mutsuz olmani istemiyorum mutlu ol daima gül.. Ama ben kötü biri degilim Turgay sen yaptıklarının sonucunu çekeceksin ama bunu yaparken beni suçlu görecek küfüler edeceksin. Biraz kendini gör sen sadece sevdim bunlari yasadim diyorsun öyle bir sey yok bunu biliyorsun.. Biz bu duruma benim yüzümden değil senin yüzünden geldik.. Benim konusmalarimi insanlarla paylaşmak için değil anlamak dinlemek için okusaydın resimlerime insanlarla paylaşmak icin degil beni anlamak görmek icin baksaydin bu halde olmayacaktik. Kardes ya kardes can o can birtane Muharrem senin icin neyse ikizim benim ikizim ikizim daha da öte ama sen o kadar kör cahil serseri oldun ki beni ondan ailemden uzaklastirdin aslinda kör cahil olan aptal olan bendim. Hala agliyorum neden bana kufurler kotu konusan kizlarla gulup mesajlasan bagirip cagiran biri icin ben aptalim Turgay bunu bana sende soylemistin evet.. Ama sunu unutma ben hic bir zaman kötü bir insan olamayacağim. Allahim bana sonsuz merhamet v vicdan vermis sen baban ve diger insanlar ne kadar kotuluk yaparsaniz yapin benden kotuluk goremeyeceksiniz.. Ben annene üzülüyorum Turgay annene babani gordum guvenmistim sevmistim ama cok uzdu beni annenide uzuyordur cunku o da Allahin emaneti sen Allahin emanetine sahip cikmadin korumadin.. Ben kötü olamam Turgay haketmedim kufurlerini igrenc seyleri dilekceler kendim icin degil onlarda annen ve ailem icindi.. Beni en iyi Allah biliyor seni de oyle ne kadar kötülük görsemde senden dualarimdasin iyi halinle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder