1 Kasım 2014 Cumartesi

   Seni taniyan önemseyen seven saygı duyan seni düşündüğüm için dilekçe yazan da benim...

   Beni sevdiğini söyleyen kıskanan öfkelendiğin de bağiran cagiran beni duşünmeden konuşan davranan etrafimda ki herkesi kotu goren sevmeyen konusmalarimizi resmimi insanlarla paylasan da sensin..

   Beni seven koruyan üzülmemi isyemeyen herseyimi yapan diğer insanlardan ailelerden farkli olan ama bir o kadar da ucu sivri ok gibi sozleri saplaniyor icimin en derinlerine..
Çok seviyorum ailemi kiyamiyorum benim hayarimdan onlarin hayati istekleri daha önemli..
  Ben ne yapayim soyle Turgay ailemin istemediği farkliliğimizdan dolayi asla dedikleri ailemi mi seceyim ?  Yoksa ailemi kardesimi sevmeyen abime cıvık diyen babamin arkasindan el kaldıran saygısizlik yapan konusmalarimizi yasadiklarimizi nsanlarla paylasan babasi tarafinda kotulenmeye calisan kendinde hic hata gormeyen seni mi seceyim ?

Ailenin degil doğrunun yaninda ol demistin simdi sence doğru ne kim sen mi ailem mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder