21 Ekim 2014 Salı

    İnsan istemediği şeyi yapar mı? Yapar..

    Ben bu gün yaptım.. Senden değil ben kendimden vazgeçtim. Çok çok dua ediyorum Allahım yüce Rabbim biliyor. Sende bana çok kızgınsın belki sen de çevrendekiler de ailen de bana kötü konuşuyor küfürler ediyor..

Dua ederek geldim hep kötülük olmasın dedim.. Ama olmadı kötülük oldu.. Bir yandan da diyorum ki Allah'ım yardım edecek her şey çok kötü giderken düzelecek ve inşallah artık kötülük olmayacak..

Gücüm yok Turgay gerçekten yok.. Çok özürdilerim her şey için biliyorum ki beni gönlün affedecek kıyamayacak ama sen beni affetmeyeceksin.. Sende bana biraz yardımcı olsaydın ben bu kadar tükenmeyecektim. Ben kötü biri değilim...

Ben içinde neler saklı olduğunu bilmediğiniz görmediğiniz anlamadığınız bir Nar'ım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder