23 Ekim 2014 Perşembe

   Dengesini kaybetmiş deniz de bir sağa sola yalpalanan bir gemi gibiyim artık...

Ben hep iyilik olsun istedim.. Allah için çabaladım.. Şimdi istesem de istemesem de bazı şeyler yapıyorum. Yaptığım her şey birileri tarafından yanlış hata olarak görülüyor..

Ne yapayım ben Turgay.. Sana sarılıp ağlamak istiyorum ama bu da olmaz olamaz.. Bana en son kızgın olsan da baktığın gibi bakmanı beni anlamanı geçti kötü günler demeni istiyorum ama olmuyor olmayacak biliyorum..

Bataklığa saplanmaya çalışıyormuşum.. İçim acıyor benim içim ne yapsam hatalı yanlış oluyor doğru ne bunu göremiyorum bilemiyorum.. Ailem mutlu huzurlu olsun diye gülüyorum ama içim acıyor..

Sana kendime aileme babana herkese çok kırgınım beni görmüyor kimse kendi istekleri oluyor mu olmuyor mu buna bakıyorsunuz ben çok üzülüyorum görmüyorsunuz.. Sen ailem üzülürken ben hissediyorum üzülüyorum ama siz beni görmüyorsunuz..

Hatalı olan yanlış yapan yönlendirilen kendinden vazgeçen hep benim Turgay şimdi gitmek istiyorum. Allah 'ıma yalvarıyorum bana tez zaman da hayırlı bir kapı iş açsın diye inşallah giderim..
Ben gidince için acıyacak biliyorum daha da özleyeceksin kızacaksın bana biliyorum ama gücüm yok gerçekten daha fazla burada kalmaya hatalı görülmeye yönlendirilmeye gücüm yok...

Böyle nereye kadar devam edeceğim bilmiyorum ama ben kendimi kaybediyorum Turgay kendimi.. Ben herkesi ailemi seni herkesi çok seviyorum iyilik olsun kötülük olmasın istiyorum Allah ın yardımıyla izniyle gideceğim buradan..

Sen gönlümde ve aklımda daima var olacak olan unutamayacağım içimi yakan ahirette karşıma çıkacak olan tek insansın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder