26 Ekim 2014 Pazar

Keşke tanıdıgım gibi kalsaydın...

   Beni kimse senin kadar sevmedi demistim.. Evet doğru bunun yaninda bana kimse senin kadar çok zarar vermedi. Herkesten laf duyan kötülük gören benim.. Sen ise sadece icindeki sızı ile hayatina devam ediyorsun.. Ben sana birsey yapmadim Turgay ama sen bana yaptin..

   Ben insanlarla konusamaz oldum.. Arkamdan konusuluyor benle ilgili seyler, duydugum her soz ok gibi saplaniyor ruhuma, ailemin yetistiremedigi çocuğu ben oldum, hakkimi helal etmem, kafamiza kursun sıkmıs olursun, gibi sozlere maruz kaldim ben ne için sen ve ailen için.. Değmiyormussunuz Turgay ne sen ne ailen benim bu hale dusmeme değmiyormussunuz..
   Ben sen oku diye ailen icin peşinden kostum, bunu yaptiysan gozlerim dolar diyen baban babama senin kizin benim oglumn pesini birakmiyor demis ne bu Turgay ne adamlik mi insanlik mi bu ne.. Senin ailen ve diğer insanlar gibi kötü olamam, bencil olamam Turgay.. Bu dünya sizin olsun ben öteki taraf icin varim.. Sen Turgay Sen..

Hani bana neyin gercek diyordun ya simdi ben sana soruyorum neyin gercek?

Keşke tanıdıgım sevdiğim gibi kalsaydın.. Bu hayat seni de beni de kirletti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder