22 Ekim 2014 Çarşamba

    İnsanlara inanmanın güvenmenin bedeli neden bu kadar kadar ağır olmaya basladı?

Elimden gelenin en fazlasini yaptim senin icin.. Şimdi ne haldeyim biliyormusun? Ailemin üzülmesine sebeb olan senin hayatini karartmaya imza atan baban ve senin tarafindan mesajlari insanlara okutulmaya calışılan kötülenen ailesiyle arasi açilsın diye uğrasilan bir insan oldum..

Oysa ki benim tek amacım Allah`a tertemiz gidebilmekti.. Ben seni aileni ailemi herkesi iyi gördüm sevdim turgay.. Ama şimdi tek hatali gorunen benim ben kötülük olsun istemedim.. Çok kırginim sana babana aileme kardesime herkese.. En cokta sana Turgay..
Geceleri uyuyabiliyormusun diye soruyordun ya uyuyamiyorum peki sen hic ağlarken yorulup tükenip uyuya kaldinmi hiç..
Ben kotu biri değilim Turgay ben hala seni nasıl kurtarırım diye dusunuyorum.. Sen ve ailen beni kötüleyin kötü görün Allah büyük Turgay..
Benim hakkim herkese helaldir, gerisini Allah bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder